+ Arkitera'nın gelişmiş özelliklerinden yararlanmak için lütfen giriş yapınız!
veya ile bağlan.

Cep Yazıcısı

Kaynak: Dezeen
Çeviren: Bahar Bayhan
18 Nisan 2014, 09:30
  defa okundu.

10 cm yüksekliğinde, 11,5 cm çapında ve yalnızca 300 gram olan mini yazıcı sayesinde bluetooth bağlantısı ile akılı telefonlarınızdan veya bilgisayarlarınızdan çıktı almanız çok kolay.

Cep Yazıcısı

Bu damla şeklindeki portatif yazıcı İsraillli stüdyo Zuto Labs tarafından geliştirildi. Wireless bağlantısı ile tabletlerden, akıllı telefonlardan veya bilgisayarlardan dökümanlarınızın çıktısını almanız mümkün.

Jerusalem College of Technology mezunu olan ekip tarafından geliştirilen bu cep yazıcısı öğrencilik deneyimlerinden yola çıkarak şekillendi. Taşınabilir yazıcıların yaygınlaşmamasından yakınan ekip bu duruma el atmış: "Öğrenciyken laptoplarınızla kütüphanede, trende, kafede, sınıfta, birçok farklı mekanda çalışıyorduk. Çalışmamız bittikten sonra ise çıktı almak için kendinize bir yazıcı bulmakta zorlanıyorduk."

10 cm yüksekliğinde, 11,5 cm çapında ve yalnızca 300 gram olan mini yazıcı Bluetooth bağlantısı ile akılı telefonlara veya bilgisayarlara bağlanabiliyor. Yazıcı, altındaki kapağı açtığınızda çalışmaya başlıyor ve üzerinde bulunan kağıda mürekkep püskürtüyor. Damla şeklindeki tasarımın ortasında şerit halinde görünen renk, yazıcının hangi rengi kullandığını belli ediyor.

Yazıcının, kağıt üzerinde her yöne hareket etmesini sağlayacak tekerlekleri bulunuyor. Sayfanın sonuna geldiğinde yazıcı bir alt satıda geçerek işleme devam ediyor. 1000 sayfa çıktı alınabilecek kadar mürekkep bulundurabilen portatif yazıcının şarjı 1 saate kadar dayanıyor.

Reklam

Yorumlar
Yorum bırakmak için giriş yapmalısınız!
Metin Akkaya / 25 Nisan 2018, 22:31
Tamam teşekkürler
 
Özüm İtez / 25 Nisan 2018, 16:26
Merhaba Metin Bey. Bu konuda bilgi sahibi değiliz, firmanın websitesine girmenizi tavsiye ederim.
 
Metin Akkaya / 25 Nisan 2018, 11:25
Selamun aleyküm konu çok eski kusura bakmayın ama bilgi almam lazım bu cihazdan almak istiyorum satışı yapılıyor mu nereden temin edebilirim fiyat vs nedir ve bahsettiğiniz alt satır sorunu gerçekten varmı
 
CC Go / 8 Mayıs 2015, 15:32
Ayasofya bey, takma isim kullanmam adımı söylemekten çekindiğimden değil, tc kimlik no verebilirim. Cihazı ele alış biçiminiz hoşuma gitti yorum yazdım, kırdıysam başta ARKITERA.COM ve şahsınızdan özür dilerim. Ömer Bey, ARKITERA.COM Türkiye'nin önde gelen başarılı bir mimarlık sitesidir, bence tepkiniz abartılı olmuş.
 
Omer Yilmaz / 8 Mayıs 2015, 15:02
Arkitera gibi bir kurumdan beklemezdim.
 
Ahmet Turan Köksal / 8 Mayıs 2015, 14:52
Oooo takma isimle kinaye geldi. Ben alt satıra geçmiyor demedim ki. Nasıl okuyorsunuz. Kalibrasyonda hata olabilir ve alt satıra nasıl geçtiğini göremedim dedim. Çünkü haberde dahi yazıyor ona atıf yapmıştım. Ne yüksek teknolojiler duyuruldu da vazgeçildi. Bkz: Google Glass

Yahu madem yüksek teknoloji filan diyorsunuz alın bir tane beraber test edelim. Ben anlamıyorum ya bu işten. Haydi bakalım
 
CC Go / 8 Mayıs 2015, 14:44
bu ileri teknoloji ürünü cihazın alt satıra geçemediğini dünyada ilk defa ARKITERA.COM farketti. işte ARKITERA ve ATK farkı.
 
Ahmet Turan Köksal / 6 Mayıs 2015, 22:05
Alt satır derken x yönünde yazarken y yönünde (alta yani) geçerken kalibrasyon anlamında demiştim. Çok kullanışlı değil gibi. A2 kağıt için düz A1 alan olması lazım. Bakalım tutacak mı. Böyle tarayıcılar tutmamıştı
 
Ahmet Hakan Saglam / 6 Mayıs 2015, 20:25
alt satır diye bir şey yok sonuçta konumunuz x-y düzleminde. yatay ve dikey hareket yeterli. yazım mantalitesi dot matrix ile aynı.
 
Ahmet Hakan Saglam / 6 Mayıs 2015, 20:24
üniversite yıllarında benim de düşündüğüm ve ön tasarım yaptığım bir cihaz. Aklın yolu bir.

yakında ticari olarak bir çok firma üretebilir.