Türkiye Tasarım Kronolojisi: Oyun Günü

4. İstanbul Tasarım Bienali ve Studio-X iş birliğiyle hayata geçirilen "Türkiye Tasarım Kronolojisi | Sohbetler" projesi kapsamında düzenlenen 6 Ekim 2018 tarihindeki panelin yürütücülüğünü Avşar Gürpınar üstleniyor.

4. İstanbul Tasarım Bienali, Studio-X iş birliğiyle “Türkiye Tasarım Kronolojisi | Sohbetler” adlı projeyle Türkiye’nin tasarım tarihi konusunda yaşanan derinlikli tartışma ve belgeleme sürecini genişletiyor; gündelik yaşantının, tasarım çalışmalarının ve akademik arayışların muhtelif parçalarına değen bu başlıklara dair içeriklere yenilerini ekliyor.

“Oyun Günü” etkinliğinin tanıtım metninden:

Oyun nesnelerinin tarihi, kültürü üzerine çokça çalıştık. Ancak onları nadiren ele -elimize- aldık. Nasıl oynandığını, ne hissettirdiğini, hikâyelerini çok az konuştuk. Bu sebeple Oyun Günü, panelistlerin seyircilere dönerek biteviye konuştukları değil; panele oyuncaklarını getirdikleri, onları evirip çevirdiği, onlarla oynadığı ve onlar hakkında konuştuğu bir etkinlik olacak.

Etiketler

Bir cevap yazın